Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Δρ. Δημήτρη Παπέϋ: Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ… και οι κάποιοι «Αστρολόγοι»




Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ…
και οι κάποιοι «Αστρολόγοι»
Δρ. Δημήτρη Παπέϋ

Επειδή κατά καιρούς, κάποιοι φίλοι μου, στο fb, μου ζητούν να αναλύσω τις ερωτικές, οικονομικές ή και συναστριακές πτυχές του Ωροσκοπίου τους, μέσω μηνυμάτων,  τους πληροφορώ πως μια τέτοια μελέτη, για να γίνει χρειάζεται εκ μέρους του αστρολόγου, η σύνταξη και η ανάλυση αστρολογικών χαρτών, που είναι μια σοβαρή και επίπονη εργασία.
Επειδή όμως δυστυχώς στην εποχή μας, κάποιοι που διατείνονται, πως είναι επιφανείς αστρολόγοι και στην ουσία είναι τελείως αδαείς και άσχετοι, από διάφορα οπτικοακουστικά μέσα παρέχουν αβασάνιστα κάποιες ψευτοαναλύσεις, κοροϊδεύοντας στο έπακρο, ακροατές και τηλεθεατές, δίνουν «αστρολογικές συμβουλές μαϊμού» τύπου αλειωμένου fast food.
Και επειδή ο πολύς κόσμος, που έχει μεσάνυχτα από πλανήτες, απλανείς. όψεις θέσεις κλπ.  είναι τόσο ευκολόπιστος  που πείθεται από τον «ειδικό» στην στιγμή. 
Αυτά και άλλα τέτοια μασκαριλίκια, μεγιστοποιούν την γελειότητα, η αστρολογία κατηγορείτε  ως «απάτη» και « τσαρλατανισμός ».  
 


Οσο για τις δικές μου προβλέψεις γίνονται και δίνονται μετά από μελέτη. 

Ατομικές αστρολογικές προβλέψεις δεν κάνω από «αέρα» παρά μόνο στο γραφείο μου. Στις γενικές αστρολογικές προβλέψεις  μου περιλαμβάνονται το εβδομαδιαίο ωροσκόπιο, και μια ανάλυση πλανητικών όψων και θέσεων περίπου 20 σελίδων κάθε εβδομάδα σε ιστοσελίδα  που μπορούν να συμβουλεύονται οι φίλοι μου και οι φίλοι των φίλων μου και μέσω του FB.
“http://astropagespapey.blogspot.com.cy”


Αν όμως κάποιοι,  δεν καλύπτονται από τις πιο γενικές μου αναλύσεις και επί πλέον θέλουν μια λεπτομερή και πιο ατομική ανάλυση του αστρολογικού τους χάρτη, θα πρέπει να επιλέξουν ένα πεπειραμένο αστρολόγο ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ με χαρτιά, καφέδες, γούρια, επαναφορές, μάγια, μαγικές σφαίρες και ταρώ , να κλείσουν ένα αστρολογικό ραντεβού μαζί του και να μάθουν, για το πως επενεργούν οι πλανητικοί συνδυασμοί στην πορεία της ζωής τους . Να μάθουν ακόμα και να το ξέρουν, πως τα άστρα προδιαθέτουν και δεν εξαναγκάζουν.
Τα άστρα είναι τα οχήματα  και όλοι εμείς, οι εφήμεροι κάτοικοι του πλανήτη Γη, είμαστε οι οδηγοί τους, οι λανθασμένοι ελιγμοί οδηγούν σε καταστροφή και οι προσεκτικοί ελιγμοί μας προστατεύουν από τα λάθη.  

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΕΫ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου